Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 22 grudnia 2013

Niedziela, 22 grudzień

O ja pierdole, nie dość, że jest kilka postów, a już tego bloga zaniedbałem, kurwa... :/ Boże Narodzenie, największe święto w roku. Dzielenie się opłatkiem, przy tym życzenia choć nie szczere muszą być. Wigilijne dania, przy tym jest najwięcej zamieszania i to:" Nie jedz! pierogi są na wigilie!" No kurwa, świat się zawali jak jednego ubędzie na spróbe?! I to męczące bieganie po sklepach. Podnoszą ceny, a potem dają obniżkę o ileś tam procent i na jeden chuj wychodzi bo cena się nie zmienia, albo jest cena droższa tylko pod przykrywką obniżki, ale ludzie ślepi kupują, bo tańsze.. (nie wszyscy oczywiście). Wczoraj założyłem konto na "askme.pro" i dostałem z 15 pytań czy dan "lajki". No kurwa, ja pierdole czy te "lajki" wam coś dają?! Czy płacą wam za nie?! Żebrzecie o nie jak o chleb, jakby was przy życiu utrzymywały. Ludzie gdy "lajkują" wyrażają w ten sposób, że coś się im podoba! Chcecie to pytajcie: http://askme.pro/Sprytnykamikadze , ale nie pytajcie czy polajkuje, bo lajkuje to co mi sie podoba. A i " 5/5 pytań, 10/10 lajków + obserwacja" tego też nie piszcie, bo odrazu usuwam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz