Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 9 stycznia 2014

Czwartek, 9 stycznia

Włączam komputer, uruchamiam przeglądarkę i loguję się na facebooka. W chwili gdy go przeglądałem, uświadomiłem sobie jak facebook zamienia się w jedno wielkie gówno. Na początku była Nasza Klasa, znajomi mi mówili "załóż sobie konto na facebooku to jest takie zajebiste", dopóki nie wpadła tam gimbaza, kurwa! Aż krew mnie w żyłach boli, gdy ktoś kliknie "lubie to" pod swoim komentem lub postem. Rozpierdalacz, kurwa mać! Kiedy wstaję odpalam fejsa, a tam zajebane powiadomieniami typu : "wyślij mi deskę", " wyślij mi młotek", " wyślij mi mąkę". Ja mam przykrą wiadomość dla tych ludzi, te przedmioty, rzeczy, kurwa tak naprawde nie istnieją!!!! No wiecie, jak klikacie w jakąś rzecz, to ten przedmiot nie przyjdzie do was pocztą. To jest taka żenada, że buty same spierdalają do drugiego pokoju! Ja pierdole, koniec na dziś...

2 komentarze:

  1. też tak myślę nie wchodzę często na facebooka

    OdpowiedzUsuń
  2. tak to prawda facebook staje się coraz bardziej idiotyczny niektóre posty moich ruwieśnikuw są po prostu irytujące
    jeśli masz ochote zapraszam na swojego bloga, jest o moim poglądzie na świat
    mojanietypowaperspektywa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń